Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 Én nem tom mi van,de,konkrétan se kedvem se energiám semmihez,"ne szólj hozzám,ne nézz rám,de mégcsak rám se gondolj" hangulatom van.

Üres lufi vagyok. 

Abban bízom holnapra kialszom ezt,mert ha nem akkor úgy fogok kijönni a moziból,h "húdeszar" volt a film márpedig ezt nem szeretném,mert felhőtlen szórakozásra vágyom:):):)

Jah kifestettem a körmöm de egyből lepattant a lakk,tényleg ma van az a napom,h fel sem kellett volna kellnem!

Lőjjön le vki...

Ilyenkor az a szar,h saját magamat is idegesítem...

Dekoncentráció=Danit hívtam otthon amit nem vett fel,mivel az ő száma az enyémtől csak egy számjegyben különbözik ezért véletlen magamat hívtam fel,a kezemben volt az én mobilom ami elkezdett csörögni,hirtelen kinyomtam(véletlen)erre hívom a vezetékesről a vonalasszámot,ami foglaltat jelzett=magamat hívtam=vezetékesről a vezetékeset!Nem vettem észre,h azi tthoni szám volt kiírva a mobilomon...és nem értettem,h ki az aki szentendrei számról hív engem!Így telt el kb 2 perc...REMEK

 17:08,Kész beállt az agyhalál,most van az,hogy semmit nem tudok csinálni,cikáznak a gondolataim,minden a halálba idegesít de szószerint!A hormonjaim tejóég,felrobbanok!

17:34 megy a tv:viva!benne műsor(?)lány,vmi olyanról lehet szó,h mik a kedvenc ruhái és gondolom majd megsztájlísztozzák(ráfér,de inkább egy agymosás kéne neki)nah a következő résznél szerettem volna kiszúrni a szemét vagy viaszt önteni a fülébe,lényeg vmit ami fájjon neki!kedvenc színei:arany,ciklámen,beige,király kék!ÚRISTEN.

Mostmár tényleg lefekszem,minél hamarabb érjen véget ez a nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr462040348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agic14 2010.05.30. 09:23:28

Óó... Pénteken annyira gondoltam rád, csomó olyan szitum volt amin te meg én vinnyogva nevettünk volna... Közért a Szentkirályi-Rákóczi sarkán, előttem a csaj valami gagyi vodkát vett, meg... Norbi update 1-es multivitamint. Hát, mondom ez a perc Timmiért kiált. Ez egy olyan közepes erősségű volt, de volt még pár (nem átallottam pénteken du. sétálni a városban a Móricz-tól a lakásomig... gondolhatod.)
Remélem már jobban vagy. Tv-t meg ne nézz, főleg viva-t ne, ömlik belőle a tucat, az neked nem jó, te nem vagy az :D Az életeddel összeegyeztethetetlen. (Jó, nem sikerült elsőre leírnom, egy et-tel több volt benne:)
süti beállítások módosítása