Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

abszurd

2010.06.01. 21:51

Rohadék prince of persia,kezdem a stressz levezetésével,mert bár Zs nagyszerűen közleharcol én viszont jól ugrok úgyh remek munka megosztással játszunk,de mikor a nagy főfőfőfőfőellenséget nem tom legyőzni akkor elpattan a cérna...hogy rhadjon meg...jah és persze ki az aki a legjobban szórakozik azon,h a hőemelkedésig felidegesítem magam?Hát persze,h Zs!!!!!!!!!Ő lazán lefekszik és tv-t néz,émmeg itt idegesítem magam,REMEK!Holnap a saját kezemet fogom letörni ha hozzányúlok a játékhoz!

Nah de térjünk vissza ahhoz,hogy mennyire abszurd az a kép mikor a kórházban egy fogatlan,cigány asszony,aki igazán ronda,ráadásul hangos,közönséges,az a fajta aki mindenhol szerez magának ellenségeket,a szobatársainak bemutat előadja,hogy ő rá mindeki azt hiszi,h szexmániás,és,hogy a szemeiből látják ,és,h biztos meghülyíti a férfiakat ezekkel a szemekkel!Este a vacsinál a szobatársai azt mondták,h milyen hosszú a combja,és,h kerek a feneke!Mindezt BOKA TORNA közben!!!!!!!mondja nekem,mert persze,h az én betegem!!!!

Van egy agyvérzéses szintén fogatlan(csak elöl van neki egy fél) férfi aki ül a folyosón és mikor meglát akkor csak annyit mond,h HELLO!HELLO :)én vissza köszönök,majd erre ő:-Vannak?

Nagyjából így szoktunk beszélgetni...

Másik agyvérzéses nő,bármit csinálok vele,azt mondja,hogy MINDENESETRE!!!!!!!!Kérdezem,h fáj?mindesetre....ezt is élvezem

És az se rossz pillanat mikor egy ku..a nagy lábszár protézissel sétálok a folyosón,akkora protézis,h én ülve beleférek...de tényleg sétálok és viszek egy LÁBAT cipővel a kezemben...áh nem lehet visszaadni!

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr262049219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agic14 2010.06.02. 07:13:00

Istenem, egyszer lettünk volna együtt gyak.-on... vagy dolgoznánk egy helyen...
süti beállítások módosítása