Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

hiány

2010.06.05. 10:49

 Eltelt egy fél év azóta,h kiszálltam a feriből...azért,mert élni szerettem volna,most megint azt érzem,hogy itt az apály...hiányzik a meghökkenés,a "hú bazd meg",az "ez nem volt semmi".Hiányzik az élet esszenciája...tudom,h nekem kell megtalálni és,h senki nem fogja nekem oda hozni...nyílván!De megint unom magam,leginkább magam...

Ráadásul hétfőtöl péntekig csak abból állok ki,hogy dolgozom,meg papírokat töltök ki mindenféle számokról,személyi meg tb meg adó meg anyám neve...áááááááá,borzalom.

DE!

Ha arra gondolok,hogy elköltözöm otthonról akkor meg AZTAKURVA mekkora flash:)

Főleg ha arra gondolok ,h majd Ágival...úúú dejó lesz:)

Végülis nagyon jó dolgok történnek velem,valószínű emiatt lettem tegnap rosszul...majdnem leájultam a székről:)

Megint azt érzem,hogy le vok kötve,biztos a szerződés miatt,kell vmi érdekeset csinálnom...mondjuk egy ejtőernyős ugrás most jól jönne:)vagy jól berugni és mindenkinek az arcába nevetni,ÁGI mikor megyünk?

 

Este Micimackót fogok olvasni...jól jönne a Mary Poppins is:)

Keresem a hastánc órákat de az összes honlapon az van,hogy hastánc TÁBOR!!!!!megőrülök...asszem jobb oldali agyvérzésem van,néha annyira belüktet!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr672058163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agic14 2010.06.06. 09:58:44

Jó, jó, most már mindjárt végzek. Már nincs hátra 24 óra a gyt hallgató létemből.
Az hogy hétköznap mit csinálsz... Bocs, ha én világosítalak fel, de az élet, a felnőtt lét az egy nagy szívás... csak nyomod a taposómalmot. Erről beszélek neked 2 éve. Éppen ezért nem erre hanem a 8 óra munka utáni részre kell helyezni a hangsúlyt. (lásd Beatrice 8 óra munka, 8 óra pihenés... stb. szám :)
Ja, és a Mikulás meg a húsvéti nyúl is csak kamu, meg a Jézuska, de ne ess össze, az emberek nagy rész túléli azt hogy felnőtt... Mondjuk sokan nagy károsodást szenvednek mindenféle látható és nem látható szervükben, no, de mi majd nem :D

Rázd a rácsot, Bébibaba és vicsorogja :D :D
süti beállítások módosítása