Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

EFOTT

2010.07.24. 23:48

 Jövőre úgy vagyok hajlandó kimenni bármelyik fesztiválra,ha előtte minden ismerősöm megteszi,hogy nem gondol arra,hogy gyógytornász vagyok,azaz olyan ember aki ért valamennyire az egészségügyhöz:)Most nyílván viccelek,de egyébként NEM,ez alól kivételt csak a Dani képez,ő bármikor jöhet hozzám,ha gond van,de nem akarok embereken sebet nézni,hogy most akkor ez kullancs csípés vagy nem,kérdésekre válaszolni,hogy lázas vagyok vagy nem,mitől kap vki epilepsziás rohamot,van-e lázam,miért fáj a fejem,mit kell csinálni a vérhólyaggal,a hasfájástól menni fog a hasam...

BASSZÁTOK MEG én is fesztiválozni vagyok!!!!!!!!!Vagy ki volt írva a homlokomra nagy viloggó piros betűkkel,hogy ELSŐSEGÉLY?

Alig vártam,h szerda este leérjen velem az IC,Pécsre.A vonathoz vezető utam is izgalmas volt,eleve rohantam végig,m előtte lefürödtem Zsoltinál és túl sokáig tartott,lényeg,h vizes volt a hajam és ez vmi elementáris erővel hat a férfiakra,úgyh a pályaudvaron ahol ellenőrzik a jegyeket a férfi kb 2 percig nézett engem a jegy helyett,majd kérdeztem,nem értvén a nézés okát,h kér-e még vmit?Válasz:-csak a kezét.Jól van mondom,ezt is Lipótról küldték ide dolgozni,rohantam tovább a vágányomhoz,és pont az utolsó percben sikerült fellépnem a vonatra,ahol nyílvánvaólan melyik kocsiban nem működött a légkondi:NYERT!Az enyémben.Egy élmény volt...

Este 9-kor meg is érkeztem,egyet felejtettem el,hogy Orfűre Pécsről hogyan fogok lejutni.Az okosszervezők kiraktak nyílakat az oszlopokra amik az utat mutatták a távolsági buszhoz,csakh a még okosabbfesztiválozók akik már a nulladik napon lejöttek,azaz előző nap,a 10 nyílból kb 5 le is szedtek,úgyh nagyjából este fél10kor ott álltam Pécsett és néztem körbe,h sehol egy hátizsákos ember,semmi karszalagos fiatal,mégis merre menjek.A sok eszemmel visszamentem az állomésra,m gondoltam nem marad más,mint a kérdezés.Hála az égnek pont 2 rendőr igazoltatott néhány hajléktalant,úgyh oda mentem hozzájuk,hogy akkor én mennék a fesztiválra de egyáltalán nem vágom mivel jutok le oda,ők nagyon kedvesen megnyugtattak,h elég nehéz oda lejutni,és valószínű távolsági busz is csak óránként megy,de mivel húhúúú de késő van már ezért az sem valószínű,h buszt találok...erre kérdeztem,h esetleg teljesen véletlen arra felé nem fognak ma este járőrözni?Erre röhögött mondta,h nem,majd elmagyarázta merre van az autóbuszállomás.Én addigra felgyúrtam magam lelkileg,h lehet hajnalig itt kell majd héderelnem.

Persze nem hittem el,hogy nincs fesztiválbusz,ami leviszi az embereke oda ahol este kezdődik az élet majd pont nem lesz busz,mi?

Igazam is lett,az autóbuszállomáson mondta a kedves buszvezető,h menjek ott balra meg jobbra és ott egy parkoló és onnan megy a busz.Lényeg megtaláltam oda értem,pont felfértem,és kb negyed11-re ott is voltam Orfűn.

Cuccokat ledobtuk...a sátortábor olyan helyen volt mintha vmi kiscserkész táborba mentem volna,fenyőerdő,domb oldal...sok fa.Daniéknak sikerült megtalálniuk az egyetlen olyan helyet ahova reggel 7-kor elkezd sütni a nap pont kb délig,úgyh remekül lehetett aludni a sátorban...3 sátorból egyet hangyabolyra építettek,úgyh az volt az öltöző sátor:):):):):):)

Átlagban úgy nézett ki a fesztivál életünk,h reggel 6ig tánc,aztán sátorban alvás kb 9ig,elindulás a strandra,közben minden létező hudeg vizes csapnál bevizeztük magunkat,mert nagyon meleg volt,strandon kis fürcsi sok alvás az árnyékban HA nem arra ébredtünk volna meg 10 percenként,h hangya mászik rajtunk.Délután 6 körül vissza a sátorhoz,átöltözés,evés ivás,koncert,buli tovább.

Ezt az zavarta csak meg néha,hogy vagy a Dani lett "beteg",vagy a Réka karaoke fellépésére vártunk 2 és fél órát!!!!!!

Első este már megtalált magának Balázs:nagyon szép melleim vannak,legyek rá büszke,és,hogy ő most,h megdugna...Balázs 22 éves...visszaküldtem a játszótérre.Tudjuk merre hány lépés fiam:):):):):):)Aztán másnap jött valami hegyi troll,nagy mellkas,de nemcsak oldalra hanem előre felé is,szőke haj,lehet ő volt Konan a barbár...lényeg,hogy sírtam a röhögéstől a dumáján,a csillagokat is lehazudja és mond szépeket csak célba érjen.Mondtam neki,h túl sokat beszél biztos egyéb hiányosságait kompenzálja...erre ott hagyott...vajon mért?Majd jött vmi csúnya arcú,40 körüli,h akkor ő most kitalálja a nevem...ILONA.No comment.

Mindezt úgy kell elképzelni,hogy Edina meg én voltunk ketten táncolunk,őt elragadták jobbról mire oda néztem már csókolózott,én meg kis szelíd-szolídan táncolok és ezek meg mintha valami megálló lennék jönnek és mennek.Lényegében jót mulattam rajtuk,a remény hal meg utoljára.Érdekes,hogy lehet vmi erős távolság tartás a kisugárzásomban,mert hozzám érni nem mernek... 

Rám még like-ot sem mertek ragasztani,mert ahogy láttam,h nyújtja a karját a srác,h akkor a mellemre nyomja ránéztem és már vissza is húzta a kezét sőt hátra is lépett egyet...muhahahahahahaha

A legjobb az utolsó napi várva várt Kispál koncert volt,egész konkrétan asszem 5 percet voltam ott.Dani addigra lett a legrosszabbul,fájt a hasa,izzadt,mint egy ló,nyílván én tartottam az elsősegély szolgálatot aznap este IS,úgyh miután láttam,h már a földön fekszik és a harmadjára feltett "jól vagy" kérdésre is a földről válaszol a hasáról felgyűrve a polóját,mondtam neki,h akkor most megyünk vissza lefeküdni.Rékát,Edit,Zátonyt ott hagytuk BULIZNI,mi meg mentünk fel.Csak viccelek Dani,tudod,h nekem már nem gond ha nem látom a Kispált akik feloszlanak,és sohatöbbet nem fognak Pécsett zenélni,és most nem volt hosszú a koncert csak 2 és fél órás,tényleg ez nekem nem probléma...egyébként sem a kedvenc együttesem.

Amúgy prananadival megkezeltem a hasát,és elmúlt a fájdalma,el is aludt,én ott maradtam vele,úgyh egy jó cselekedettel többem van:)

Remélem a kedves olvasó előtt van:sátor,Dani fekszik,ruhában,cipőben,4 hálózsákon,8 ingen,2 gatyán,mert rendet nem kell tartani,mert minek is az,én ülök mellette,hasán a kezem és nyomom az energiát,nah most a különböző testrészeken 2 percig kell tartani a kezet,óra hiányában mi más marad,m a fejben számolás...3-4 helyen kezeltem,tehát 4-szer 120....Mindeközben jobbról szól a kispál koncert,néha tapsolnak és üvöltenek az emberek akik ott LEHETTEK(szeretlek Dani),balról David Guetta a redbull sátorból CD-ről(Kata,cd-ről,nem élőben),középről vmi kemény drum&bass,majd a jobb felső sarokból pedig részeg emberek beszélgetése szűrödik néha be...szín józanul próbálj meg elaludni...

Egyébként az idei Efott a nagy mellű nők Mekkája volt,nem viccelek,Danival már ott tartottunk,h számoljuk.Naon durva,és vékonyak,és igaziak,és háromszög melltartó:)Jó az isten ha jót ád:)Természetesen itt is érvényesül a valamit valamiért elve...beszélgetni nem kell velük...meghát aki egy piros mini szoknyában piros háromszög melltartóban óriási cicikkel feláll a pultra és táncol...nyílván nem a férjét keresi,de mondjuk egy fesztivál nem is erről szól:)Lényeg,h ilyet is láttam.

Jajj volt két édes kisfiú,Daniék épp nagy depresszióban voltak,m meghalt egy ismerősük,émmeg ott üldögéltam magamban,szólt a zene(ülve táncolós)és akkor megállt előttem ez a két gyerek és küldtek nekem puszit,meg szívet,úgyh,az egyik mutatta a kezével a szív egyik felét a másik meg a másikat.Kaptak egy mosolyt cserébe:)

Hazafelé úton ill már a vonaton leosztottam a Rékát(dani bnője)lényeg,h egész efott alatt lelki terrorban tartotta a Danit,mindig megsértődött valamire,10 percenként bevágta a durcit,nagyon lehúzó.Aztán a vonaton megint elkezdte baszogatni,h állandóan rosszul van,meg,h hipochonder stb aztán eldurrantam,m már nem bírtam hallgatani ahogy cseszteti,és mondtam neki,h fogadd el a Danit ilyennek,m a szervezete gyenge ennyi,és ,h téged sem könnyű elfogadni,m te meg 10 percenként megsértődsz,nah erre megint jött a durci kiment a WC-re sírni...

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr232173896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agic14 2010.07.25. 09:15:18

Forgass filmet az életedről, és csak a te rendezői kommenteddel lehessen kapni.
A gyt=mindenszakvizsgávalrendelkezőorvos, gyógyszerész, műtős, sámán, vajákosasszony meg nagyon igaz, én is átélem mióta diplomám van, az irodai munkahelyemen IS doktornőnek szólít a 70+ főnöknőm és csak a velőűrszegeiről beszélget velem.
(Szerencse, hogy a csapatomban én az egészségügyi táplálkozási lánc alján vagyok a rezidens, 6-od és másodéves orvostanhallgatók mellett, bár még így is hasznosabb tudok lenni egy bokaficamnál mint ők)
süti beállítások módosítása