Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

munkahely

2011.10.12. 20:56

 Nem szeretnek már bent sem...állítólag negatív vagyok...Editke a legjobb fej ő konkrétan háttal ül nekem...na most amikor ő ki volt készülve Tomika miatt akkor ki volt az aki beszélgetett vele,aki ölelgette aki a többiek előtt mentette,hát persze hogy én.Most,hogy nekem vannak problémáim lassan már nem is köszön nekem.Kalászpeti a másik fele...mikor hozzánk került aki ki volt az aki törődött vele,kijárt vele kávézni,cigizni,beszélgetni...most ott tartunk,h lassan már nem is köszön ő sem.

REMEK!

Elegem van,h Editke is jön elkezd elemezni...nem kell köszönöm.
Senkihez nem szólok egy kurva szót sem,nem is beszélgetek senkivel,egyedül járok ki cigizni akkor mi a faszért nem lehet békén hagyni?sőt még bántanak is...Editke is volt,h hetekig nagyon gáz volt,de nagyon!!!!!a betegek is szóltak nem egyszer nem kétszer...én nem mondta rá semmit,főleg nem neki,akkor ő miért bánt engem?

Nem lehet megérteni,hogy nincs szükségem kritikára?Főleg nem olyan emberektől akiket azért annyira mélyen nem is szeretek!

Lehet fel kéne mondanom és másik kórházban dolgozni...nem tetszik ez nekem...

MÁS:

Beszélgetek Mamussal(áginagymamája) a férfiakról,mi másról...mondja nekem,hogy KoKoka ne add el magad,ne add oda magad akárkinek,meg teheted,hogy válogass,szép vagy csinos vagy...meggyőzött végre,h jó akkor majd én válogatok,mert én megtehetem,mondom is neki,hogy nem fogok az első jöttmenttel leállni...erre megszólal Mamus(mikor már végre meggyőzött):-Hát igen...Ibolya is így maradt egyedül!

Én azt hittem megfulladok a röhögéstől:):):):):):)kurva nagy :):):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr603298441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása