Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

köszönjükIbolya2

2011.10.29. 10:22

 Megint voltam Ibolyánál...sztem nagyon jó fej nő és nagyon erős a kisugárzása is CSAK ne kellene járnom hozzá,mert az mindig azt jelenti,hogy van vmi probléma...Most is azért mentem el,mert nem volt elég,h sírtam még hasmenésem is volt és nagyon fájt a gyomrom.Szandika azt mondta,hogy nem tudok megemészteni valamit...Ibolya meg azt mondta,hogy mivel a gyomrom fáj ott van a napfonat csakra,az élet fája stb stb,magyarul életképtelen vagyok:):):):)Megérkeztem Ibolyához,sikerült lekésnem a buszt,15 percet sétáltam,mivel okos vagyok ezért a magassarkú csizmámat vettem fel és a végén már alig bírtam menni...Másnapra az egész talpam feldagadt és nem bírtam ráállni...Vissza Ibolyához,a beszélgetésünk első fél órája úgy telt,h én közben majdnem hánytam és konkrétan ki akart szakadni a gyomrom annyira fájt...Persze mondanom sem kell,hogy mindez NAGYON JÓÓÓÓ!

Másfél órát bírtam aztán úgy lefáradtam,hogy Ibolya mondta akkor MOST menjek haza.Arra jutottunk,hogy előbb vagy utóbb úgy is meg fogom magam ismerni(én félek,hogy soha de állítólag ilyen nincs)addig pedig arra kell figyelnem,hogy mit érzek...

Mondanám akkor,hogy mit érzek:-folyamatos pánik és bizonytalanság,ismeretlen lett számomra a világ,tejködben állok és nem látok semmit,ami biztos,h én ott állok benne középen,és a legerősebb,hogy folyamatos félelem van bennem...

Tegnap elmentem randizni:-HOGY MIÉRT NEM VITTEM MAGAMMAL EGY REJTETT KAMERÁT????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!beszarás,beszarás!!!!!egy igazi budai csilliomossal találkoztam,aki parázott,h reméli nem lopják el a kocsiját,mert van benne egy kisgép ami 100.000 eurót ér...na most tehát én ilyenekkel találkozom!!!!!!!!!!!!!!!!!Valamint teázás közben elkezdte mondani,h ő óragyűjtő és mi a különbség a luxus és a prémium óra között...és vagy 100 márkát mondott és mitől lesz különleges egy óra...én már azt se tudtam,hogy hol ülök...kábé,mint Ájvi a Csengetett Mylordban mikor elájul a buszon.Na most ez volt az első és asszem az utolsó randi vele...Nagyon nem egy a világunk...főleg,mert ő reggelire jégágyon kaviárt és pirítóst visz az ágyba...majd hozzá tette,hogy de nem lövöm le a poént...Most ő azt gondolja,hogy akkor én ettől most bokáig fostam magam és alig várom,h felhívjon...HÁT NEM!Mert ez nem az én világom,én nem tudom milyen kaviárok vannak,milyen pezsgők,kurvára nem érdekel mi a különbség a luxus és a prémium óra között,az én családomnak nincs nyaralója a Balatonon,nem tudom miért jók a francia autók,nem járunk vitorlázni és leginkább nem érzem a melegséget ott benne...Egyébként tök udvarias,meg a kocsi ajtót kinyitotta előttem és haza hozott de olyan más...

Visszatérek még egy mondatig Ibolya tanácsához,azt figyeld hogy érzed magad:-randi után haza jöttem kibaszott rosszul voltam,úgyh ehhez a fiúhoz sem megyek hozzá :D:D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr983337607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása