Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szívem szerint úgy kezdeném a bejegyzésemet,hogy NEM HISZEM EL...de van egy olyan érzésem,hogy lesz még egy két bejegyzés amit így kezdhetnék úgyh fölösleges kiírnom,mert az összes amit ide fel fogok rakni a nemhiszemel kategóriába fog tartozni...Lehet röhögni már előre.Annyit étvágy csinálónek,hogy a srác ha kell alszik majd a kocsiban...wáááááááá

 

én: hehehe
  csőcső
  :D
  olyan sztorim van
  beszarsz
  :D:D:D:D
22:36 timike: naaaaaaaaaaaaaaaaaa
22:37 én: kezdem ott,h 11re kijött egy volt csoptársam
  
  aztán ő haza ment
22:38 én felhívtam danit,h akkor lejöne a városba vagy nem
  mondta ,h jönnek és a mátéékkal találkoznak kb 4kor
  gondoltam felhívom mátét h akkor addig bejövök hozzájuk
  jó persze gyere
  marcival a tesójával most indulnak tázni
  na elmentem velük
22:39 közben rám írt egy smst a loveboxról egy srád
  srác
  h ő most ráér mi lenne ha kijönne és találkoznánk
  közban dani aki 4re ígérte magát megérkezett 5re
  ln 6ra mentem találkozni a fiőval
  fiúval
22:40 aki tök úgy nézni ki imint a zsolti és FERINEK hívják
 timike: jézusom
 én: mikor bele szólt a telefonba már tudta,h egy bunkóóóóó
  mindegy
  találkoztam vele
  első mondata: te szemüveges vagy?
  jó gondoltam lesz ez még jobb is
  :D
22:41 timike: jéééééézus
 én: második mondata:jól el vagy eresztve ÉS NÉZI A MELLEM
 timike: UHHHHHHHHHHHH
 én: majd mondja,h szép a KÖRMÖM ő bírja az ilyet
  SZTED???????????????
 timike: pofán bASZTAD?
  :ddd
 én: én azt hittem röhögő görcsöt kapok
 timike: ELHISZEM:dddddddddd
22:42 én: háromneged óra alatt megivott egy forralt bort és egy nagy fröcssöt!!!!!! és autóval jött ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  majd ilyet szól
  hogy akkor most neki bulizni van kedve
  ...
  mondom én még kb fél órát maradok és megyek vissza a barátaimhoz
  mire ő
  ha ezt tudom,h csak másfél órára érsz rá nem jövö ki
  ANYÁD!!!!!
  mondom nem kérdezted eddig érek rá...
 timike: JÉZUSURITEEEEEEEEEEEENNN!
22:43 én: VÁRJÁL BAZD MEG
  azt mondja neki lenne kedve velem éjszakába nyúlóan beszélgetni és ő ALSZIK MAJD A KOCSIBAN
  WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
  :D:D:D:D:D:D:D
 timike: én úúúúúúúgy örülök, hogy még élsz!!! :D
22:44 én: én is :D:D:D:D
 timike: klasszik sorozatgyilkos
 én: ő autószerelő,neki van 2 kocsija is....
  nem normélis
  Dani úgy röhögött,h nem kapott levegőt...
 timike: de minhiána kis öcsi, ha agysejtejtből meg egy se!
22:45 én: de hogy ilyenkor nem vagytok ott
  bazd meg
  kész voltam
  :D:D:D:D
 timike: :D :D :D
22:46 hány éves? hogy hívják?
 én: 29 éves
  
  egy főnyeremény
 
Gondolom nincs kérdés...lesz még egy csütörtökön...sztem ő lesz bunkó2 :D
Van egy aranyos fiú aki 100kg,hát neki jó a dumája de saját bevallása szerint kisfiú...de legalább életvidám...:D
Viszont ami érdekes,hogy az általános véleménye a fiúknak rólam ez(kivéve persze mikor azt írják,h láttam e már körülmetélt kukit valamint annyira szép vok,h ő a fényképemre kiveri)
azt az egy képet amin a szobában ülsz erős sminkkel, olyan lánynak látlak
akit nem szippantott be a gép és nem akar más lenni csak egy épp, kedves lány, nem akar rohadtul megfelelni, csutkára szedni a szemöldökét és kitenni ami van.
azon a képen pedig szétszednélek.
szóval ez egy jó kombináció. :)
szépen, finoman be van mutatva
hogy olyan is tudsz lenni akivel szivesen van az ember nap-mint-nap, de ha kell, megvannak a kis fegyverek hogy lecsavard a férfi fejét.
nagyon szép vagy(ezt a részt én nem értem de jól esik...), veszed a lapot, egyszerűen minden stimt. ;) szeretnék veled találkozni majd a napokban.
Valamint tegnap Marci is ennyit mondott:-Hát igen Timikém...hmm...régen néztél ki ilyen jól...jót tesz neked a boldogtalanság...EZ ANNYIRA HÜLYEEEEE :D:D:D
 
Na most tegnap amíg drágegyetlencsaládkicsikincseDanikám nem ért le a városba addig én Mátéval és Marcival(plusz marcibnőjével,akinek a nevét nem tudjuk) ültem kb másfél órát a teázóban,Marcinak több érdekes témája is volt,egyik:-Timikém mondj vár valami jó dugós sztorit,neked mindig jól vannak...másik:-Ha marxista lennék akkor kinek a műveit olvasnám inkább,Platón vagy Arisztotelész...harmadik:-Máté a szakdogád megírásához(a mű abszurditása) ne Camus Közönyét olvasd hanem Samuel Beckett Godotra várva c. művét...jóvoltjóvoltjóvolt...Az ilyen nagyon entellektüelek kicsit el vannak maguktól telve...Marcibnője például ki volt akadva,h Marci nyáron 8 kemény napot dolgozott raktárosként az Akadémiai kiadónál,mert ez mennyire legalja munka...Valamint,h a marcihúgának a pasija egy paraszt ,én naivan megkérdeztem,hogy MIÉRT? Gondoltam,h böfög vagy nem tud késsel,villával enni vagy nem mutatkozott be...a válasz ennél prózaibb(feléjük):-Mert nem arisztokrata családból származik...mondta ezt Marcibarátnője...hoppáhoppá!!!!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr1003342891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása