Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

swinger klub

2012.02.24. 19:06

 A hét elején jött egy levél Művésztől:-Van-e kedvem swinger klubba menni...Visszaírtam neki,hogy nincs...én nem vagyok egy maga mutogató fajta...

Szerdán jön Editke,h bnője Nikolett menne swinger klubba kísérjem már el...Gondoltam isteni jel,mennem kell,már 2 éve tervezem,h elmegyek egyszer!

Elkezdtem infókat gyűjteni,rájöttem,h ide időseket is beengednek,meg ugye perverzeket,elkezdtem megijedni...Lebeszéltem magam erről.

Írok Katának facebookon,h hívtak swinger klubba de hogy ez milyen gusztustalan és beteges és,h én nem is megyek...erre KATA VÁLASZA:-Én is gondolkoztam már rajta,h elmegyek,engem hívott egy srác MA ESTE!MEGYÜNK?

MIAFASZ??????????????????????EZ VMI DIVAT LETT?HOGY AZ EMBEREK ILYEN HELYRE JÁRNAK???????én nem értem mi van a világgal...vagy a fiatalok ülnek otthon és gondolkoznak,hogy ma morriba menjek inkább vagy swinger klubba.Asszondja a Kata,h a srác aki hívta annak ma van a szülinapja és,h az egész helyet kibérelte és ott ünnepel...TESSÉK?????

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr604193373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása