Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CELEB lettem

2012.02.27. 18:07

Sebestyén Balázs:-Hallgató a vonalban,szia TIMI!

ÉN:-Sziasztok!

Na most innentől fingom nincs,hogy ők mit mondtak,h én mit válaszoltam de BESZÉLTEM VELÜK!ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN,beszarás.Felhívtak telefonon,mert írtam egy smst,ENNYI:):):):):)

Még most is csak pillázok és röhögök,hogy egy sms-t megírok hétfő reggel fél8-kor,miközben arra gondolok,hogy milyen vicces lenne ha beolvasnák erre FELHÍVNAK:):):):):)hogy akkor mondjam már el élő adásban a véleményem:):):):):)

Anna hívott ő az aki először beszél a hallgatókkal és utána kapcsolnak csak élőbe...Csörög a telefonom,vezetékes szám,felveszem,hang a túloldalon:-Szia Anna vagyok! mire én megörültem,mert azt hittem a kolléganőm Anna,vissza is köszöntem lelkesen,hogy Hello Anna:)A csaj folytatta tovább,hogy a class fm-ből hívunk,lenne kedved élőben elmondani a véleményed?Kurvára meglepődtem,hogy a hang amit a rádióban hallok most a telefonomból beszél...Modom persze,közben asszem 200-as lett a pulzusom...Még dumáltunk egy kicsit és mondta,h nemsokára visszacsörög majd vegyem fel és utána kapcsol élőadásba ENGEM!!!!!!Azt hittem bokáig fosom magam...közben átöltöztem,mert persze mindez a munkahelyemen volt az öltözőben...na csörög a telefon,felveszem ismét Anna mondja,h akkor mindjárt bekapcsol(egyre jobban vert a szívem) addig beszélt hozzám,amúgy tök jó fej,mondta,h álljak ki a véleményemért,legyek karakán,nyugodtan mondjam csak amit gondolok.Balázsnak majd nem fog tetszeni de Jani meg Feri egyet fognak érteni...én kis nyuszi lettem mondom Jó...

KAPCSOLLAK TIMI...

ÉS a telefonomban hallottam ahogy Balázsék beszélnek...gondoltam várok,csak nem Hallózok be mint az öregasszonyok,Halló,jó helyen vagyok,Ön az Fiala úr?Szal vártam,egyszer csak Balázs megszólalt(persze addigra 300as lett a pulzusom,nem tudtam,h kurvára elkezdjek röhögni vagy lesz-e egyáltalán hangom):-Itt a hallgató,szia Timi!

Hála isten sikerült köszönnöm,volt hangom is és beszélgettem velük kb fél percet de nekem az is soknak tűnt!Aztakurva azt az izgalmat úristen...el nem tudom mondani...persze az okot sem,hogy miért izgultam ennyire... de valami rohadt nagy élmény és,hogy miről beszéltünk fingom nincs...celebshokkot kaptam ennyi.FÚ kész vagyok most is...

Utána eldöntöttem,hogy megyek bungee jumpingolni,mert annyira féltem,h meg kell szólalnom két millió hallgató előtt(legalábbis a szondaipszosz felmérése szerint:):):):):):,hogy el nem tudom mondani de megtettem és rohadt jó érzés.Egész nap pörögtem,mindenkit felhívtam,mindenki nagyon röhögött:):):):)

ADRENALIN lökést akarok,wáááááááááááááááááááá

 

ui1.:a téma ami miatt írtam smst:-kávézó/étterembe vigyünk-e gyereket vagy ne,mert ha sír az zavarja a többi embert...hát én azt írtam,hogy egy bizonyos kor fölött lehet vinni,de mondjuk egy csecsemővel nem kéne beülni...

ui2.:délelőtt jutott eszembe,h én a Balázzsal álmodtam,hajnalban jutott eszembe,h láttam őt a gyerekét a feleségét és az apját...nem is értettem,h miért álmodom én velük...erre beszélek vele pár óra múlva telefonon:):):):):):)

Komolyan mondom az ember akar egy jót dugni és bonyolultabb megszervezni,mint bármi mást...aztajókurvaélet...már kezdem sejteni mi a jó házasságban...

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr714217229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása