Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

spirál-áfacsaló-agyag

2012.03.15. 17:28

 Editke barátja börtönpszichológusThomas from Gratz megállapította,h látens biszexuális vagyok...szerintem nem,én egyértelműen az vagyok csak nem élem ki a vágyaim...de most őszintén addig amíg Editke oda jön,hogy milyen jók a melleim és simogatja,amíg Kittike beáll elém és vetkőzik,míg Editkénél alszom és azt mondja,hogy tudod,h pucin alszom,míg Editke oda jön,h igazítsam meg a melltartója pántját és az sem zavarja ha benyúlok és a mellét megigazítom,valamint amíg egy lány velem akar menni szexmasszázsra addig legyek pont én normális és kizárólag heteroszexuális...:):):):):):):)hülyeség lenne:):):):):)

Járok pszichológushoz heti egyszer,megállapította,h elfojtom az érzéseim és erős kontroll alatt tartom magam...most spirálokat kell rajzolnom reggeltől estig,genogramot kell írnom.

Voltam bokáigfosodmagadtőlemÁginéni óráján,hát nem szarral gurít a nő az tuti...egy órán át csak angolul beszélhettem(sztem értelmetlenül) ő meg vissza angolul,nem kicsit fáradtam el a végére...Csomó házi és kőkemény elvárások még a végén megtanulok írni-beszélni-ÉRTENI angolul...

És hát ugye a szex sem maradhat el a bejegyzésből,mi lenne veletek nélküle:):):):):)Igen jelentkezett igen rettentően kívánom...igen igazi állat...igen akarom,h szét szedjen.Remeg a kezem ha beszélünk és egy sms-e elég ahhoz,h 10 órán át tartó nedvesség legyen rajtam úrrá...Remélem megkapom a régóta várt gerincre vágást:):):):):)Na most ha ez meg lesz akkor nem tudom még,h a saját lábamon vagy taxival megyek be szombat reggel 10re a bátortáboros interjúra ahol 3 órán át csapatépítő játékba kell részt vennem:):):):):):)

És van a városban egy hely amit nem hittem el,h létezik:ide be lehet menni agyag cuccokat festeni ők pedig kiégetik...ez nem is annyira érdekes hanem a következő:-öltöny,nyakkendő,bőrcipő tehát nem titok senki előtt egy FÉRFI egyedül bejött felvett egy kis kötényt magára és leült festeni egy agyag TÁNYÉRT!!!!!!!!!!!!!!!!!Azt hittem nem jól látok!!!!Festeget majd büszkén haza viszi...fasznak se kell a társkereső megyek köcsögöt festeni:):):):):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr684318769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása