Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mama 100

2012.03.16. 22:44

 Többször sírva röhögtem a nap folyamán,először is köszönöm a szüleimnek,unokatesómnak,a nemismertapámnak,h itt lehettem és hát a minden-nagypapának-adjunk-puszit Danikámnak...szenzációs,szenzációóóóósss...A nagypapa csak kezet akart fogni,mire Dani hajol puszit adni,kész!nagyon röhögök:):):):):)

Egyszerűen elmondhatatlan az élmény anyag.Itt volt missTünde(Gyűrűk ura rajongóról beszélünk és ő az aki megtanult tündéül...erre hagyok időt...),aki sztem ízlés és szépérzék hiányban szenved de rendületlenül gyártja az ékszereket,az ember nem tudja eldönteni,h angyal szar van a nyakában vagy Tünde szar...A másik percben pedig ugyanez csak színesben megjelenik a nyakláncán medál formájában ami se a ruhájához se a póló nyakkivágáshoz nem megy de hát mit mondhatni az ember egy rokonának...Szép...de alig várod,h elmenjen és vérgeci rokon lévén jól kibeszéld a háta mögött,h szegény MissTünde mennyire gáz:):):):):)Én egyébként ezt a részt élvezem a legjobban,az utójátékot:):):):)

Aztán volt itt Perverz Tata aki egyfolytában engem mustrált és mondta,h mióta nem látott-életében nem látott amúgy-azóta mennyire szép lettem és nyalogatta a száját miközben nézte a melleim,fogatlan basedow-kóros rokon "Zoli"-akihez régen anyámat hozzá akarták adni,de jó édes istenem,h nem történt meg,most mi lennénk az ország legtöbb helyről felvett eladósodott hitelesei- aztán itt voltak az 1000 éve nem látott gyerekek és már senki nem tudta,h ki kinek a rokona...Maga az ünnepelt a 100 éves Mama/Dédi sem tudta lekövetni az arcokat...Olyan volt a tortája,hogy a 100 számjegyei meg voltak formázva,ezt meg is mutatták neki,majd este etetés közben azt mondja nekem,hogy:-Ettél a 100 ft-os tortából?...Na hát nagyjából így telt a nap:):):):):):):)

Na most a Perverz Tatának van még egy jelzője-családilag megállapítva illik rá- ez pedig a Paraszt kifejezés,hát az vmi szenzációs volt mikor énekeltek a mamának azok akik tudnak magyar nótát így szülinapja alkalmából és keresztanyám lelkesen énekel mire a Paraszt oda szól,hogy halkabban,mert nagyon fals és engem is elvisz.HÁT keresztanyám arcát látni kellet volna,neki sem kellett több:):):):) visszaszólt,h ha gondolja ki is mehetek...erre a Paraszt asszondja:-nem kell csak egy oktávval lejjebb tessék kezdeni:):):):)Elkezdett énekelni az öreg erre keresztanyám ahogy a torkán kifért énekelt:):):):):)Kész voltam,majd nóta vége,keresztanyám megszólal:-Akkor kimegyek,hagyom érvényesülni ezt a vén embert...zseniál-kolosszál :):):):):):)

Áfacsaló nem jelentkezett..biztos sürgős dugása van...asszem a jóisten tart távol ettől az embertől...Legalább tudok menni a bátortáboros játszásra holnap...ez sem egy utolsó szempont:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr194321209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása