Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

tetoválás

2012.04.08. 21:55

 Tetovált lány lettem...mondjuk az első fél órában ebben még nem voltam biztos,h meg fog történni,mert a csaj akinél voltunk azt sem tudta,hogy hogy kell megrajzolni egy olyan formát amit én szeretnék,tőlünk kérdezte,hogy a geometriával hogy állunk,én mondtam,hogy gyógytornász vagyok Dani pedig művész...Kb 2 ra alatt sikerült megrajzolnia,kiszíneznie nekem pedig rá mondani az áment...Amúgy egy hangulatos tetőtéri műteremben voltunk ami a Szépművészetire néz,tök hangulatos volt,amíg nem hallottam meg a jellegzetes hangot addig nem is paráztam...

Megrajzolta,a sablont a hátamra tette és kezdetét vette a folyamat...fura egy érzés,h tudod itt már nincs visszaút...Dani telefonján játszottam,h eltereljem a figyelmem...az utolsó negyed órában már kifejezetten fájt...

DE nem is ez volt a nap legrosszabb része...utána mentünk kajálni a mekibe,egy tök cuki jó fej kb 20 éves srác aki pénztáros a mekiben elkezdett velem flörtölni,poénkodtunk oda vissza,nagyon viccesek voltunk:)Aztán mentünk a Sirályba,m cicukának kezdődött a koncertje:)):):):):):)

Ekkor kezdődött az én kálváriám...a hátam égett,mert,hogy a tetoválástól egy nyílt seb van ilyenkor az emberen...közben bedagadt a bal felkarom,m megerőltettem és ekkora jött ki,de annyira erősen,h a bőrm is fájt,megemelni nem tudtam a saját karomat,majd a bal bokám is kifordult,ÉS a kontaktlencsém alá is bement vmi szar amitől gondoltam pár pislogással meg tudok szabadulni...Nem sikerült,kb 3 perc alatt feldagadt a szemem,ömlött belőle a könny,ekkor én már haza felé tartottam és a metróban ki is vettem a lencsét,szemüveg fel,vártam,h megnyugodjon...nem ez történt olyannyira,h egyre jobban dagadt...Másnap estig bírtam,de akkor már idegesített meg szúrt és fájt a fejem is a  fájdalom miatt úgyh elmentem az ügyeletre(beszarsz szemészeti ügyelet).

Ott egy vészhelyzet szerű körülmények között fogadtak majd felküldtek a negyedikre...beszálltunk egy liftbe ahol nem volt olyan gomb,h 4...átmentünk egy másikba,ott megnyomtuk,h 4 majd kiszálltunk és akkor láttuk,h a másodikon vagyunk DE ki volt írva,h szemészet,ha nem egyedül vagyok akkor tuti azt hiszem,h agylágyulást kaptam...Egy nagyon kedves hárpia egyszer csak kiüvöltött,hogy ki vár a szemészetre...ki a következő...Én már nem akartam bemenni...

Megvizsgált,asszondja csúnya kötőhártya gyulladás...köszi...Mondtam,h fényérzékeny a szemem erre biztos ami biztos faszán bele is világított...ANYÁD!Nem tom mire gondolt meg,h minek csinálta de azt hittem beszarok...Mindez így péntek este 11-kor...nagyon fincsi volt...

Úgyh jól indult a húsvétom a hátam azóta is fáj...

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr314372111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása