Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

depresszió

2012.06.20. 17:32

Eljött ez a nap is,asszem kimondhatjuk depressziós vagyok...én már rég tudom magamról,de mivel hullámzó a kedvem ezért bíztam benne,hogy csak hullámvölgy...de lehet nem is depressziós csak alapból ilyen vagyok...rossz kedvű,életunt és asszem eleve nem szeretek élni hangulatú...Próbálom magamra erőltetni azt a fajta zsigerből jövő életszeretet,életkedvet de nem megy...én unom már a munkámat,unom,h reggel korán kelek,unom a konditermet,az embereket,unom,hogy nem jutok egyről a kettőre,kurvára unom,hogy unom a szexet,mindent unok...Semmi kedvem felkelni,küzdeni,bízni és harcolni,hogy nem tudok elmenni nyaralni,nincs kivel,hogy egyedül alszom el,hogy nincs szerelem,hogy az a kurva mérleg nem megy le 60 kg alá,hogy az angol tanárt még mindig nem értem,a facebook tele van képekkel ezt elvették,azt eljegyezték,amannak gyereke van,én meg itt 30 évesen nézem,h hol legyek majd au-pair...

ÚRISTEN 30 leszek októberben...pff...nah asszem aznap ki se fogom dugni az orrom...

Egyfolytában azon gondolkozom,h mit csinálok rosszul...miért vagyok egyedül...kurva randivonal is...fassz ki van azzal is...

Jah áfacsalóZsolti írt,h ő Pesten van dugunk-e,azt is elküldtem az anyjába,autószerelő is hívott de neki is megmondtam,h nem jövök többet...nem megy...nincs érzelem,nem kívánom,nem megy...

Az amerikai faszi aki keresett gyógytornászt trombózist kapott nem jön Magyarországra...ez is ugrott...fasszomat

Persze tudom,h effektív nincs semmi okom a depire,de nem tehetek róla,egyszerűen semmit nem élvezek,azt érzem,h ki vagyok fogyva,nem tudok feltöltődni,hiányzik egy kapcsolat na...

Depresszió vége:ennek a remek hanglatú napnak úgy lett vége,hogy rám írt a Rajnay,h akkor augusztusban balaton,m a nyaralójukban buli lesz,aztán írt Niki,h járjunk le a Park nevű helyre ill bejelentkezett TOM,from Nwe York...akivel az angolt szoktam gyakorolni és mutatnám a chatet vele:

  • a bit, but you like it right?

  • but honestly i am really aroused with your picture, all i am asking is if you would like me to masturbate with it, or if you let me, if you say you don't then i will not do it

  • but some how i think you like the idea of me masturbating thinking of you

  • hihihihih

  • nutty

    • while looking at your pictures

    • to finish

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr774601081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása