Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 Én nem tom,h mitől vagy miért de olyan puffadás elszenvedője voltam,h azt hittem meghalok...Lehet az autószerelő a nagy farkával dugta szószerint belém az alhasi fájdalmakat és a görcsölést vagy csak simán a kurva Norbi kurva update kajájától lettem ennyire szarul de borzalom volt...Napközben már ahova léptem ott tremor termett...Rém kellemetlen és kínos mikor az embert gyötri a tremor...Mióta "cukorbeteg" vagyok és sok rostosat eszem azóta tremorok vannak a beleimben és akarva akaratlanul távoznak...már félek lehajolni a betegnek segíteni nehogy kiszaladjon egy tremor...

Szóval a nagy szex után ott fetrengtem annál a szerencsétlennél nem tudtam,h mit csináljak magammal,csak nem fogok a szexpartner lakásában medve járásban mászni,h távozzon a kínzó tremor belőlem...főleg ha még a vuvuzelát is megszégyenítő decibellel történne mindez...Szóval még számítok a farkára így nem akartam előadni a tremor kórust...Este 10-kor megkértem hozzon haza,hagyjon egyedül meghalni:)

Na most az milyen mikor a kocsiban félig alszom miközben a tremorok harca megy a gyomromban majd egy bukkanó hatására őrjítő fájdalom hasít belém és felsikítok félálmomból...Szal így értem haza,majd kb 2 perc volt mire ki tudtam szállni a kocsiból és minden sarok letevésnél villámokat szórtak a beleim...a lakásba érve hétrét görnyedve megálltam az ajtóban és mondtam unokatesómnak,h akkor én ma feljelentem updateNORBIT a kajájával együtt...

Persze ő vinnyogva röhögött,aztán már én is majd újabb 2 perc volt mire l tudtam feküdni...

Mondanám,h aztán el is múlt de ma is úgy nézek ki mint egy 7 hónapos várandós kismama és megint kezd keményedni a hasam...

Lehet a tremorok csak 9 után támadnak... 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr584542126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása