Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szösszenetek...

2011.11.19. 20:10

 Editke most hívott,h akkor ők mennek Gábor(nálunk pszichológus következő életemben az ő felesége szeretnék lenni) 50-ik szülinapját ünnepelni,ő meg Tomika is mennek és menjek velük...köszi Edit,itt vok Szentendrén,mire beérek haza mentek:(:(:(:(:( 

Csütörtökön Szandival találkoztam és sokat beszélgettünk arról,h milyen emberekkel jöttünk össze régen és eszembe jutott Tamás...erre másnap megyek a fogorvoshoz,reggel fél8kor leszállok a villamosról és szembe jött velem Tamás...elkaptam a fejem mielőtt megismert volna...beszarás:)

Editke visszaadta a hajcsatomat,egy közepes méretű fekete műanyagról van szó ami elég nagy ahhoz,h látni lehet,olyan csíptetős féle...Na most én ezt a farmerem szárának az aljára csíptettem,h amikor majd megyek haza észreveszem és elteszem...AHA...elmentem a kontaktlencsémért,Szandihoz Újpestre onnan vissza a városba és ültünk a metrón mikor kereszteb tettem a lábam és AKKOR észrevettem,hogy nicsak-nicsak van vmi a nadrágom szárán...a hajcsatom!!!!!!!!!Laza 3 órás séta után sikerült levennem a csatot...gratulálunk...

Nő beteg,hétfő reggel,torna végén a következő kéréssel fordul hozzám:-Timike,hétvégén kijött az aranyerem,ha lehet majd olyan tornát is csináljunk amitől visszahúzódik!...ühüm...

Rendeltem magamnak alakformáló harisnyát...igen szánalmas,de ez van.Lényeg,h én ezt egy pickpack pontba rendeltem,ami annyit tesz,h holnap a Blahán meg fogok állni az újságosnál,mert az is egy ilyen pont és a nagy zaj miatt majd kiabálhatom,hogy az alakformáló harisnyáért jöttem...jó lesz már várom:D:D:D:D:D:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr193396793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása