Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

férjhez megyek

2012.02.04. 15:02

 Ibolya néni:-Timike,van egy keresztfiam,az istennek nem akar nősülni,35 éves...behoznám bemutatni magának!Nem messze innen dolgozik egy autótelepen...

Köszönjük Ibolya néni,tényleg...egy autótelepen(tehát nem szalon...ennél már csak egy bontó lett volna jobb) dolgozó,35 éves nősülni nem akaró férfi minden álmom és vágyam...

Állok az öltözőben,épp készültem haza tehát bugyi/melltartó a vezető gyógytornász ül mellettem épp telefonál,majd azt veszem észre,hogy az öt ujját nyomkodja bele a hasamba...nézem...mondom akkor a teljes testem felé fordítom,végig nyomkodott,majd lerakja a telefont asszondja:-FINOM A PUHÁD...

Még egy vezető gyógytornászos sztori: ülök ebéd után a kis fotelomban,Kati a mellettem lévőben,felé fordulok,rám néz,azt mondja:-Te,neked kevés a vese csíd...TÉNYLEG VMI PARAFENOMÉNOKKAL teli helyen dolgozom(jah mert megállapítást nyert,hogy a térdemen van egy angyal,mindezt hiteles forrásból sikerült meg tudnom:Gábortól a beteg szállítótól)...amúgy igaz,h kevés a vese csím,mert egy hete fel vok fázva...azt hittem beszarok...(ha szeretném az egyszerű vicceket akkor azt mondanám,hogy Kati a vesémbe lát..:):):):):)

Nah de ami az ihletet adta,h 2 hónap után végre írjak az a tegnapi Roham báros koncert...megérkeztem A helyre és senki nem ismert meg de még Edina sem!!!!!Daninak háttal álltam és Edinát kérdezte,hogy ki vagyok...ennyit tesz a fodrász és,h nem volt rajtam szemüveg:):):):)Mindenkitől tök pozitív visszajelzéseket kaptam már csak azt a 10kg-t akarom leadni.Az est fénypontja az a rész volt mikor megtudtam,hogy a fiú akivel 27 évesen lefeküdtem CSAK 23 volt akkor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Azt hittem,h nem jól hallok...ő persze nagyon röhögött én meg állok,mondom most ez vami vicc vagy mi a fasz van...kérdezem,h miért nem mondtad,válasz:-Hülye lettem volna mondani!!!!!Igaza van:):):):)Basszus én azt hittem,hogy velem egykorú,ő most is CSAK 25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Asszondja még nincs 26,DEFASZA:):):):):)Annyira röhögök,nem is én lennék,komolyan!Édes kis szomorú csalódott bánatos mókuska ő(olyan kis aranyos volt mikor mondat,hogy Én el akartam venni feleségül...egyemmeg),erős a késztetés bennem,h megvigasztaljam:)Megfogta a nyakam,jó erősen,fúúú...a kis pillangóim beindultak...

A héten ott aludtam Editkénél,asszondja:-Timi,ugye tudod,h én pucin alszom...ó de jó:):):):):):)Még előtte megérkezett Művész,Gáborka(neuropszichológus) is úgyh elröhögcséltünk éjfélig,Gáborka haza ment(sajnos),Művike a földön aludt,én Editkével és a MACSKÁJÁVAL az ágyon.egész este azt hallgattam Művésztől,h nem tud az aurámtól aludni,meg,h érzi a kisugárzásom és nem bír magával...de leállítottam,hát émmá rá nem vok kíváncsi.Edit macskájával aludtam,aki a hasamon talált magának helyet és egész éjszaka dorombolt és annyira rezonált,h az összes belem remegett...Editke elmegy fürdeni és egy idő után barna lé folyt rá majd az is elállt és csak forró gőz jött a csapból a gázbojlere meg ott kattogott...paráztam rendesen...de élek!!!!

Még egy kis spiritualitás:a 17-ben Katiéknál az elmúlt héten 3-4szer hajnal negyed4kor felriadtam arra,h hallom ahogy a szoba ajtaja becsapódik(nem teli hanem üveges az ajtó) és az volt az érzésem,h bejött a Kati és áll az ágyam végében.Annyira szar volt,mert szívdobogásom volt és egyből felnyomtam a villanyt mondanom sem kell sehol senki...Szerdán már úgy aludtam el,h féltem megint felriadok ezért gondoltam a tv-t bekapcsolva hagyom,leveszem a hangot és legalább ha megébredek akkor egyből látok és nem ijedek majd meg...Negyed 4-kor igaziból bejött a Kati,mert felébredtem és kinyomta a tv-t...majd kiment(ő sztem akkor mehetett aludni,m otthoni maci naci volt rajta és mivel üveges az ajtó látta a fényt és bejött kinyomni a tv-t)Na most ez az egész annyira nem érdekes csak az időpont ijesztő...miért nem hamarabb vagy később vagy bármi...percre pontosan akkor jött be mint amikor én az előző napokban felriadtam...

ui.:az egyik betegemet beszerveztem tnap a bulira,h majd Edinának bemutatom...a csávó arra sem emlékezett,h megtörtént a bemutatás...asszondja:-ne haragudj de túl sokat szívtam ma...örülök,h eljöttél,tényleg!Ő ma megy Berlinbe goa partyra...

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr334065657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása