Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

gyöngyök

2012.02.25. 19:32

 Olyan boltot találtam ami sztem a következő hónapokban belőlem fog élni...gyöngyök,nyakláncok,karkötők minden csillog és jujjjjj de nagyon szép...órát biztos fogok venni ott.Az eladó miatt érdemes bemenni,igazi bolond de kedves.Kérdeztem,hogy:-Van-e esetleg...mire rávágta,hogy VAN!Majd elkezd röhögni,hogy ő mindenre azt mondja,hogy van,mert itt minden van.Majd kérdeztem,hogy virágos csatt a kis hajamba van-e,erre ezt a mondatot sem fejeztem be a hajam résznél már simogatta is a hajam,hogy a hajadba lesz?Édespofa,olyan 65 körül van az öreg de nagyon cukiiiiiiiiiiii.

Sikerült a basszus gitáros egyik fényképét megnéznem...khmm...hát ő...AHA...az,h csorog a nyálam sztem enyhe kifejezés...már várom,h kedd legyen...nem bírtam aludni egyik este,éjfélkor felkeltem néztem egy kis felnőtteknek szóló filmet majd miután jól kimelegedtem hatalmas aludtam...tényleg jön a tavasz,érzem magamon:):):):):)

Kilép a felvonóból, néha már a
Lépcsőházban enyém a keze a lába,
A szíve a szája, a fehér mája
A vérem szívja, a húsom rágja,
Ágyéka izzó máglya.
Acél karmait belémvágja!

 Jah és megtaláltam egy gyerekkori sorozatot amitől nagyon féltem,de a kommentek alapján ezzel nem voltam egyedül,viszont ami durva,h most is parázok rajta( a kommentek alapján ezzel most sem vok egyedül:):):):)

A címe:A hegy gyomrában https://www.youtube.com/watch?v=VHybyAn8uGQ&feature=related

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr244203949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása