Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

mi lesz veled földlakó

2012.02.19. 13:51

 Felnéztem az oldalára...nem kellett volna...persze,h azóta is együtt élnek,már kenyeret is süt,nem csak főz...rohadjon meg az is :):):):)

Nem szeretek egyedül lenni,szeretnék már együtt élni vkivel,aki eljön velem moziba,szerelemmel vár haza,együtt alszunk,együtt kelünk,aki szembe fordulva alszik velem,meg is ölelget esténként,hoz nekem reggelit,megkérdezi,h mi volt velem napközben,elvisz állatkertbe,7végén programozni,együtt tervezünk,hozzá tartozom,gondoskodik rólam,számíthatok rá,védelmez,sokat utazunk és egyébként is én vagyok a mindene.

Magányos vagyok...

Jövőhéttől járok pszichológushoz,azt követő héttől angolra...

Dévény alapítványt felhívtam,majd áprilisban várható,h kiértesítenek mikorra hívnak be szóbelizni.A bátortábor Áginak írt nekem nem...remélem jövőhéten jelentkeznek.

Megyek tanfolyamra is,funkcionális tréning a neve...remélem jó lesz...oda is egyedül megyek...nem szeretek egyedül lenni...én az élményt megosztva szeretem átélni és nevetni vkivel...még a végén skizofrén leszek,kitalálok magamnak egy másik személyiséget akivel tudok nevetgélni::):):):):):)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr34134658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása