Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedd?7 körül...

2012.03.30. 17:53

 Sms-ben kaptam,tudtam,h nem lehet más csak szex :) A rockstar írt:)

Voltam az autószerelőnél az is nagy tévedésben van...azt hiszi,h a tulajdona vagyok...még nem homályosítottam fel,h szívecske NEM!

Jaaaaaaaaj voltam angolon és akartam mondani angolul,h pszichológushoz járok,a tanár kiejti angolul a pszichológust,hát én olyan röhögő görcsöt kaptam,mert annyira idiótán hangzik én kb negyedik neki futásra sem tudtam kiejteni.Meg tudtam,h nyelvérzék mint olyan nem létezik csak jó hallás tehát akinek van hallása az jól fog beszélni...BUKÓ innentől nekem a téma,nem hogy hallásom de ritmus érzéke  sincs(tapsolás,mint felvételi...ugye,ugye)

Voltam vérvételen,reggel,8 ampulla vért levettek...remegett a kezem egy darabig...Viszont a VIP-es oldalon voltam...:):):):):)ENNYI,akinek bejött az élet :):):):)

Annyira bejött az élet,h a telefonom meg tönkre ment...éljen az érintőképernyő,minden gomb működik,de semmit nem érzékel a képernyő...az óra persze csörög reggel,úgyh most kivettem az aksit is...rohadjon meg,reggel tudtam volna aludni fél7-ig erre 5:15kor csörög...

Voltam csapatépíteni,elmentünk a konferencia után inni,jól néztem ám ki:)Doktorúr is csak nézett...nézzél is...A neuropszichológusGáborka mellé nem lehetett úgy leülni,h ne felfelé legyen a tenyere...nem normális:):):):)3 óra alatt a fiúk elittak kb 32.000 ft-ot...

Mondtam az autószerelőnek,h sztem a férfiak látják rajtam,h ezen a héten megnőtt az étvágyam,erre ő:-Rajtad mindig az látszik...:):):):):):)

Bejelentkeztem talpmasszázsra,thai lány vette fel a telefont,aki nem tud magyarul...mire rájöttem,h mit kérdez...írnám a kérdést:-Ágy vagy Kát?

Segítek:-Ágy vagy kátó?

Megoldás:-Egy vagy kettő?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...aha...egyedül jövök igen :):):):)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr144350671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása