Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

élet a kórházban

2010.04.15. 22:16

 Tényleg komolyan mondom,h emberekkel foglalkozni az valami hihetetlen szórakoztató dolog.Hála az égnek szeretnek a kollegák,Eszti mondta,hogy mindenkinek jó véleménye van rólam,úgy emberileg,mint szakmailag!Persze...mert nincsenek ott,mikor Ottóval szkanderozok,Ottó egyébként akkora,mint egy óriás,és lebénult a bal oldalára,amiből már csak a keze gázos,és torna végén azt kapja tőlem "játéknak",hogy akkor szkander,természetesen majdnem lenyomott...de ma megjegyezte,hogy érzi van bennem erő:)

Jah meg nincsenek ott a kollegák mikor Robival(aki 25 éves HELYETT 29,leesett 50 m.ről és kb fél éve van kórházban,mert mind2 lábát rommá törte)és Ottóval cigizünk,dehát én önkéntes vagyok,úgyh önként felmentettem magam egy két dolog alól..:)Meg persze a betegek visszajelzése is nagyon jól esik,főleg mikor azt hiszik,hogy már évek óta dolgozom(mint akinek nagy gyakorlata és tapasztalata van),és nem hiszik el,h csak 2 hónapja:)Illetve Erzsike néni meglát és azt mondja,szia tündérem,szia babócám,hát ezek nagyon jó érzések!

Akkor jöjjön egy párbeszéd köztem és egy nővér között,de előtte egy kis bevezető:van a Teri,aki szintén gyógytornász és már 5 hónapos terhes,ő neki is barna a haja,neki is lófarokban van,és hasonló a szemüvegünk is,de mondjuk nem lehet minket összekeverni,annyira nem hasonlítunk.A nővér pedig kb másfél hónapja dolgozik itt a kórházban.Na ennek fényében jön a párbeszéd,én állok a nővér pultnál,csinálom az adminisztrációt,nővérke velem szemben ül:

N:-Szia!Hogy vagy?

T:-Hát...köszi jól(furcsáltam,h megkérdi,h vok,de gondoltam beszélgetni akar)

N:-Hát igen,látszik már az arcodon!

T:-Igen?(azt hittem arra gondol,h látszik már a fáradtság,meg,h dolgozom)

N:-Kicsit teltebb!

T:-Hát tudom,h híztam egy pár kilót(gondoltam ez a fasza mikor így szemtől szembe megmondják,h kövér az ember)

N:-És mennyit híztál?Sokat?

T:-Nem mertem még ráállni a mérlegre(itt már röhögtem,mondom ilyen nincs,h még ehhez is van pofája,h mennyit híztam,ANYÁD)

N:-(ekkor már felállt és oldalról nézett engem)Már a hassdon is látszik!

T:-Jajj igen tudom!Ne is mondd(Bazd meg!Ez tényleg velem történik?)

N:-Már gömbölyödik a hasad!

T:-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:Én nem vagyok terhes,szerintem te a Terire gondolsz!

Én sírok a röhögéstől,nővérke elvörösödik!

Ezekután MA egy néni akinek combnyak törése volt és én tornázok vele megmutatta az anyajegyét a fenekén!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IGEN,a fenekén!!!!!!!Hogy hogy jutottunk idáig?Ezt én is szeretném tudni!Valószínűleg az ősbizalom lángját nála máglyává sikerült fejlesztenem.Lényeg,h mente be hozzá,mert vittem neki egy botot hátha a keretről átállunk a botra,majd leült az ágyra rám néz,h ő szeretné kikérni a véleményem tőlem,mint szakembertől(gyógytornász vok nem BŐRgyógyász),majd mondja,h ő eddig mindig letagadta a dokik előtt de mpst nekem elmondja,h fáj neki ez az anyajegy,és,h mit csináljon vele?Erre mondja,h akkor meg is mutatná,nah én itt még arra gondoltam,h akkor biztos vhol a bugyin kívül van...HÁT NEM!Néni felállt,nadrág le,bugyi le!

NÉZZE OTT VAN!LÁTJA?

Szerettem volna arra a pár percre megvakulni,de nem volt ilyen szerencsém...Úgyh csütörtök déli 12 órakkor,közvetlen ebéd előtt,állok egy rehab centrum egyik szobájában és nézek egy segget.Tényleg REMEK!

Ezekután még van valakinek kérdése,hogy miért is szórakoztató?

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr111925008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zorrokoc 2010.04.20. 17:46:32

Robi 29, de kössz a fiatalítást.
süti beállítások módosítása