Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

a túlélés technikája

2011.10.26. 21:38

 Nos a módszer teljesen általános,nincs benne semmi érdekes,mondhatni hétköznapi.végy egy 1.000.000 darabos papírzsepit tégy mellé egy könyvet,vedd fel a legpuhább pizsid,rakd magad elé a laptopot,készíts be magadnak meleg teát és sok sok csokit és kezdj el SÍRNI,hallgass minél több szerelmes számot,olvasd újra az emailjeit és lehetőleg addig sírj amíg könny jön a szemedből!!!!!!Jah és legyen otthon wc-papír mert 3 napig hasmenés várható.

YESSSSSSSS szerelmes vagyok voltam és még egy pár hétig valszeg az is leszek!

Hogy miért nem vagyunk együtt?Mert adócsaló és áfacsaló és 6 évig nem lehet állandó lakcíme,az anyjáékat megkérte papíron tagadják ki,se telefon se bankkártya nem lehet a nevén...és mert egy mocskos szívrabló aki írt kb 250 smst összesen kb 20 órát beszéltünk telefonon,4szer találkoztunk a 7 napból és aki úgy csókol és ölel és szorít magához és mondja,h kellesz és akarlak ahogy előtte és utána senki nem fog...csibész,a szeme sem áll jól,szenvedélyes,vicces,jóképű és ÉN szerelmes lettem...megőrülök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nagyon nagyon fáj itt bent,nagyon nagyon.

Holnap elkezdem olvasni a Boldogságterv c könyvet,biztos oda tudok majd figyelni...áháháháháháháháháh

ELEGEM van.akarom akarom akarom de tudom,hogy nem szabad...nem kell ez nekem,h ott féljek mikor törik ránk az ajtót.Jah meg neki volt olyan időszaka mikor másfél millió csak arra ment el,h élt...nem akarom tudni mire költötte...

Miért érzem,h ő kell ennek ellenére?áháháháháháháháh

Ez annyira szar és igazságtalan...

Mikor először felhívott olyan volt egy az egyben a hangja mint az Olivérnek és percekig azt hittem,h ő szórakozik velem...aztán meg tudtam,hogy a keresztneve:Zsolti...VAJON MIÉRT GONDOLTAM ÉN AZT H EBBŐL EGY BETELJESÜLT SZERELEM LESZ?????szeretnék visszamenni az időben jól pofán baszni magam és szólni,h te figyelj csak két jel is van ami azt mutatja ez megint neked fog fájni...

Jah és a csúcs poén,h aznap este mikor a SZERELEM színt vallott akkor jöttem haza a hévvel mint egy felmosó rongy,leszálltam a hévről,remegő térdekkel,esett az eső,rágyújtottam egy cigire,asszem akkor kezdődött a máig tartó hasmenésem és indulok a taxi felé mikor egy ismerős hang így szól:Szia!Felnézek,na ki az????? FERIIII...azt hittem nem jól látok este fél12-kor  egy faroktapizós mozis élmény és egy adócsaló igaz története után...beszélgettünk kb 2 percet ferkóval,fingom nincs miről...

Holnap megyek Ibolyához akit még hétfőn sírva hívtam,h SOS adjon időpontot,na most régen hallottam nála boldogabb embert mikor meghallotta a telefonban,h sírok...szerinte ez jó...valahol én is azt gondolom,hogy jó egyébként csak lennék már túl rajta...Ülnék ott a 3 gyerekemmel egy kibaszott játszótéren tudom,h apa ma sokáig dolgozik de várjuk haza meleg vacsival és ez az egész kibaszott élmény már csak egy messzi messzi galaxis lenne!!!!!

Gratulálunk Timmike sikerült bele nyúlni...elég rendesen... 

Szívesen elküldeném már magam egyszer a vadfaszba...de nem baj a lányok is megmondták 24-szer pofán basznak a 25-ik meg majd az lesz akivel minden kerek,ha jól számolok eddig kb10-nél tartok,a hétvégi 2-vel meg lesz a 12...tehát még 13 csalódás és boldog leszek :D:D:D:D:D:D:D

Nyilván poénkodok itt mert kurva jófej vagyok de attól még belül FÁJ nagyon is...kezdjek nőkkel?vagy gyerekekkel?nem is,meg van...KUTYA :D:D:D:D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr653332340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása