Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

jól tartod magad...

2012.04.03. 22:09

 Voltam Szegeden a ricsárdgír koncerten...lassan ki lehetne plakátolni,h országjáró turné:)Jóvót-szépvót-hangulatosvót,engem leszólított egy fiú,magas,helyes...majd kinyitotta a száját és olyat láttam amit életemben sohasohasoha,összenőtt a felső ajka az ínyével és ez az egész rendszer mozgott a fogsorán...nem tudom,h ez hogy lehet de én még életemben ilyet nem láttam és a legkellemetlenebb az volt benne,h miközben beszélt nem tudtam máshova nézni mint a szájára és közben ment az agyam,h ez hogy lehet és lövésem nincs,hogy mit mondott...az is lehet,h kérdezett...VALLLAMI undorító volt...

Turné busszal mentünk le,hatalmas poén már ez önmagában:)Kollégiumban aludtunk,10 ágyas büdös szobában,én mondjuk már a buliban egy kanapén elaludtam,aztán Kareszékkal elmentünk a szállásra,Daniék tovább mentek bulizni,majd hajnal 3kor csörög a telefonom...mivel a sajátom tönkre ment így egy másik van nálam amit nem ismerek és azt hittem,h az éresztőóra csörög...4-szer nyomtam ki a hívást,m azt hittem óra csörgés...A zenekar egyik tagja hívott(én csak beceneveket tudok,rendes neveket nem...)Alvásból ébredek

Én:-Ki az?

Srác:-Pálaci!

Én:-KICSODA?

Srác:-PÁL-LACI

Én:-És az ki?

Srác:-A billentyűs...

2 perc gondolkodás..majd megszólalok,JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh,Hello!Mit akarsz?

Srác:-Mond már meg légyszí a kollesz címét,m jönnénk aludni!

Én:-Bazd meg,azt nem tudom!

Ez hülye?!azt se tudom,hogy hol vagyok,eleve alszom az éjszaka közepén hív és mondjam meg,h hány szám alatt van a kollégium,ő visítva röhög a telefon végén én meg küszködöm a hirtelen hányingerrel amit az ébredés okozott...Megmondtam a kolesz nevét,taxiba ültek és oda jöttek.Csörög a telóm,megint a srác az.Kérdezi,h hányas a szobánk száma,mondom,h második emelet 8-as.

Srác:-208?

Én:-Nem!Sima 8-as van az ajtón!

Srác:-Sárgák a falak?

Én:-Nem!Zöldek.

Srác:-Akkor nem jó helyen vagyunk.

Ők a B-épületben voltak én az A-ban feküdtem...átjöttek aztán végre aludhattam...

Múltkor beszélgettem az autószerelővel,mondom neki,h mikor beszélünk telefonon annyira bunkó vagy!Azt mondja,h igen tudja...EZ azért van,mert nem szeret telefonálni,mert régen TARTOZÁSA volt és akkor sokszor fenyegették meg telefonon...Azt hittem lefordulok az ágyról,hát ezt nem hiszem el!!!!!!!!!!!Csöbörből-vödörbe...jöjjön mán egy normális pasas,most már jó lenne,ténleg...

Ma nagyon erősen vonzhattam a férfiakat,mert az a srác akihez a telefonomat szoktam vinni facebookon kikezdett velem...a mekiben a srác akinél salátát vettem és a batmanes pénztárcámból fizettem elkezdett velem beszélgetni,h biztos nagy batman rajongó lehetek és kb 5 percig dumált velem majd úgy nézett a szemembe,h elpirultam...Mindez nem rossz ahhoz képest,h 30 leszek amire a Kata ezt mondta nekem:-Te tényleg 30 leszel,októberben?Nem is gondoltam volna...milyen jól tartod magad!

Azt hittem nem jól hallok,most már ez jön?JÓL TARTOM MAGAM????MI A FASZ?????????????

Kedves üzenet annak aki kérte:jó locsolkodást a locsolóddal:):)Pihenj,jövő héten jövök,izzadni fogsz...:)

 

Csütörtökön megyek tetováltatni magam:):):):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr304362218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása