Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A blog szereplője valós személy,a történtek nem kitaláltak,bármi egyezés a valósággal nem véletlen műve...mindez 48 óra alatt...

-elmegyek angolra...kiderül,h elmarad csak én elfelejtettem

-két vízhólyag egy-egy talpamon...nagyjából az egyikből vérhólyag lett és csak sarokjárásban tudok közlekedni

-vérvétel 3 ampulla...az eredmény igazolta,h inzulin rezisztens vagyok

-rohanás a fogorvoshoz,villamos lerobbant,nem megy tovább,utasokat kitette a gazba...in front off Budagyöngye...

-foghúzás 12.000ért...6 öltés...

-a fogam egyik részét lenyeltem...

-este meg is jött

A foghúzás után vmi elöntötte az agyam és Áginak a váróban tartottam egy 5 perces stand upot a pech sorozataimból...könnyesre röhögte magát,majd miután bement a váróban lévő öreg urat fárasztottam...kérdezgettem tőle...olyan leszek mint a magányos öregasszonyok akik egyedül élnek ezért mindenkivel beszélgetnek az utcán...Áginak is húztak,kurva mókásan néztünk ki,mert neki jobb oldalt érzéstelenítettek nekem bal...úgyh mikor egymásra mosolyogtunk akkor úgy néztünk ki mintha a Batmanből a félarc találkozott volna önmagával...Én annyit röhögtem,hála jóisten este találkoztunk Danival aki mindezt kamerával fel is vette...Frissen bevarrt sebhellyel,full elérzéstelenítve állunk egy parkolóban egymás száj állásán visítva röhögünk és mindet veszik kamerával tehát nekem ennél jobb élmény nem is kell...BESZARÁS...majd töltök fel videót:):):):)elképesztő mókás:):):):):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://oration.blog.hu/api/trackback/id/tr164555981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása